Menu
Realizacje
Licznik odwiedzin
Dzisiaj: 54
W tym miesiącu: 874
Wszystkich: 168071

Administratorzy strony internetowej w panelu administracyjnym mogą uzupełniać godziny konsultacji pracowników oraz inne cechy charakterystyczne dla pracowników, jak: tytuł naukowy, stanowisko, pokój służbowy, telefon służbowy, godziny konsultacji, e-mail, adres strony internetowej itp.

Dane o pracownikach na stronie internetowej wyświetlane są w formie wyszukiwarki pracowników, która może wyszukiwać np. po imieniu lub nazwisku. Każdy pracownik przydzielony jest do odpowiedniej jednostki typu Zakład, Katedra, Instytut, Dziekanat, Sekretariat itp.

Panel administracyjny - lista pracowników

Na stronie można wyświetlić automatycznie składy osobowe jednostek, wraz z możliwością podejrzenia podstawowych informacji o konkretnej osobie. Każdy z pracowników, oprócz podstawowych danych, może mieć również stronę z oficjalnym opisem tematyki, którą się zajmuje, listą publikacji itp. Jest to strona informacyjna w ramach oficjalnej strony uczelni/wydziału. Władze wydziału/uczelni mogą podjąć decyzję o udostępnieniu pracownikom możliwości samodzielnej modyfikacji strony o danym pracowniku.

Panel administracyjny - edycja pracownika